Coffee Beans

Private label

The start



Het is een lange tijd geleden dat ik wat van mij heb laten horen! Hier ben ik weer. Na het bezoeken van twee koffiebanderijen in het zuiden van het land, is het gelukt om een start te maken met mijn eigen koffiemerk, een private label.


Het heeft even geduurd om de lekkerste koffiemelanges en single origins samen te stellen. Natuurlijk wil ik de beste kwaliteit en smaak voor mijn klanten. Dat is gelukt! 


Bij mijn eigen merk hoort ook een nieuw logo, passend bij mijn huisstijl van Must Have Coffee. Ik heb het lekker simpel gehouden, zie hieronder.











De labels moet nog worden gedrukt en de foto's nog gemaakt maar het begin is er. Nog even en ik kan een eigen Must Have Coffee merk, met heerlijke espressobonen lanceren!

Nog even geduld maar tot gauw!



Vriendelijke koffiegroet,


Harriet 

Must Have Coffee

Reacties

Populaire posts van deze blog

Koffie voor in het voorjaar

Koffie bij mij thuis!